در نظر داشتن قانون مالیات میلیون قانونی

در نظر داشتن: قانون مالیات میلیون قانونی میلیونی فرار مالیاتی اخبار اقتصادی و بازرگانی

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار ورزشی و نتایج مسابقات پرسپولیس از قدرت‌های فوتبال آسیا است/ قبلا استقلال را در آزادی متوقف کردیم ، بردیف

سرمربی نسف قارشی راجع به بازی حساس تیمش در لیگ قهرمانان آسیا برابر پرسپولیس به صحبت پرداخت و این تیم را از قدرت‌های آسیا دانست.

پرسپولیس از قدرت‌های فوتبال آسیا است/ قبلا استقلال را در آزادی متوقف کردیم ، بردیف

بردیف: پرسپولیس از قدرت های فوتبال آسیا است/ قبلا استقلال را در آزادی متوقف کردیم

عبارات مهم : فوتبال

سرمربی نسف قارشی راجع به بازی حساس تیمش در لیگ قهرمانان آسیا برابر پرسپولیس به صحبت پرداخت و این تیم را از قدرت های آسیا دانست.

به گزارش ایسنا و به نقل از سایت AFC، دو تیم پرسپولیس و نسف قارشی ازبکستان باید سه شنبه در نخستین دیدار خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه آزادی برابر هم به میدان بروند.

پرسپولیس از قدرت‌های فوتبال آسیا است/ قبلا استقلال را در آزادی متوقف کردیم ، بردیف

روزیگول بردیف سرمربی نسف قارشی پیش از این دیدار گفت: بعد از برتری برابر الفیصلی اردن در پلی آف لیگ قهرمانان آسیا، به بازیکنان مهم استراحت دادیم و کار خودمان را جهت مرحله گروهی لیگ قهرمانان شروع کردیم و خوشبختانه هیچ بازیکن مصدومی نداریم و از این بابت خوشحالم. ما با تیم هایی چون بنیادکار، پاختاکور و لوکوموتیو تفاوت می کنیم. این تیم ها تیم های پایتخت در فوتبال ازبکستان هستند و طبیعی است که بازیکنان خوب بخواهند در این تیم ها بازی کنند. علاوه بر آن بودجه کافی جهت مسابقه با این تیم ها را نداریم و همین باعث شده است در چند سال اخیر نتوانیم به قهرمانی در لیگ ازبکستان برسیم.

بردیف در ادامه گفت: ما با افزایش به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به نخستین هدفمان رسیدیم و خوشحالیم بعد از یک دوره غیبت توانستیم امسال در لیگ قهرمانان حاضر باشیم. در گروه بسیار مشکل قرار گرفته ایم. بازی با پرسپولیس بازی بسیار دشواری جهت ما هست. پرسپولیس یکی از عالی ترین تیم های آسیا است و در صدر جدول لیگ کشور عزیزمان ایران واقع شده است است و فوتبال با نظم و برنامه خوبی ارائه می کند. البته که بازی اول در هر تورنمتی بازی حساس و مشکل هست. ما در سال ۲۰۱۲ در نخستین بازی در ورزشگاه آزادی برابر استقلال بازی کردیم که آن مسابقه بدون گل به آخر رسید. دوباره تلاش می کنیم تا در آن ورزشگاه عالی ترین بازی خودمان را ارائه کنیم. در این گروه السد هم تیم قدرتمندی است و ژاوی را در اختیار دارد که بازیکن آشنا شده است هست. متاسفانه اطلاعات زیادی راجع به الوصل نداریم.

سرمربی نسف قارشی راجع به بازی حساس تیمش در لیگ قهرمانان آسیا برابر پرسپولیس به صحبت پرداخت و این تیم را از قدرت‌های آسیا دانست.

او در آخر در پاسخ به این پرسش که فکر می کند کدام بازیکن تیمش در این فصل ستاره تیمش در لیگ قهرمانان باشد گفت: فوتبال ورزش گروهی است و تمام تیم باید در هر رقابتی آماده و خوب باشد ولی من امیدوار هستم کاپیتانمان یعنی دراگان فصل خوبی داشته باشد. علاوه بر او یاسور خاسانوف و عزیز گانیف هم ظرفیت ستاره شدن در تیم ما را دارند.

واژه های کلیدی: فوتبال | قهرمانان | ازبکستان | پرسپولیس | ورزشگاه آزادی | لیگ قهرمانان آسیا | اخبار ورزشی و نتیجه های مسابقات


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار